„Dnes máme lasagne, gnocchi, rybu se zeleninou, hranolky,“ vypočítává kudrnatá brunetka. „Všechno připravuje italský šéfkuchař. Nabídněte si.“
Servisu využívají všichni, od hostů stáje, mechaniků až po jezdce. „Lukáš? Ten nemá problém sničím, bere co je,“ dodává hosteska. „Včera měl kuře s rýží.“

Jenže koláče by nebyly bez pořádné dřiny směřující kjedinému cíli – úspěchu vdomácí velké ceně. Proto se vtýmových boxech neustále něco vrtá, šroubuje, zkouší.

„Po každém tréninku musíme motorku úplně rozmontovat, samozřejmě do posledního šroubečku,“ popisuje rutinu Grand Prix hlavní mechanik Peškova týmu Stefano Riminucci. „Zvlášť když prší, se musí všechno zkontrolovat. Měníme díly podle ujetých kilometrů, v motoru vše od pružin po písty, a nastavujeme stroj pro specifika daného okruhu.“

Tovární tým Derbi má dva jezdce a každý spolupracuje svlastním týmem mechaniků, který se stará jen o něj. „Jsou vněm dva hlavní mechanici, jeden pomocný, který se stará o pneumatiky a palivo. Jeden člověk se stará o telemetrii a pak jejich šéf,“ vypočítává Riminucci. „Takže pět lidí pro jednoho.“
I sám Pešek si často kontroluje, v jaké je jeho stroj kondici. „Samozřejmě se nastavení věnuji naplno,“ doplňuje Česílko. „Je to sice sport jednotlivců, ale jsme tým, takže se podílíme všichni. Do Brna jsem přijel ve středu a vkontaktu smechaniky jsem od té doby neustále!“

Teď můžeme jen držet palce, aby vneděli po vítězném závodě Pešek do týmových sluchátek hlásil: díky vám všem, odvedli jste skvělou práci!