Po závodě v San Marinu se brněnský výsledek Lukáše Peška dostává do jiného světla. Zatímco v domácí Grand Prix mával ze stupňů vítězů, třináctým závodem mistrovství světa silničních motocyklů v Misanu se dostal do zaběhnutých kolejí. Pád a dvacáté místo.

Pole position v San Marinu.

Pouze věc prestiže, body se za ni bohužel nedostávají. Pád. Přesto jsem se zvedl. Dlouho jsem ale nemohl motorku nastartovat a to mě předjelo tolik lidí, že jsem to ani nestíhal počítat.

Kontakt s Corsim.

Nemá cenu ten ťukanec nějak rozebírat, jezdí špinavě a kolikrát mi připadá, že se snaží jezdit to, na co nemá. Aspoň víme, co od něj čekat. Je to typ jezdce, který nikomu nesedí.

Nastavení.

Nedaří se nám najít to správné na rovinu, ale máme takové, se kterým se nám daří bojovat o bednu.

Boj o 3. místo v šampionátu.

Šestnáct bodů ztráty není málo a jsme si vědomi toho, že to nebude jednoduché. Kojama je ale dost silný, stejně tak Corsi, Gadea a vyloučit nemůžeme
ani Pasiniho.

Zbývající tratě.

Když chci medaili z mistrovství světa, musím zajet na všech skvěle. Líbí se mi na Phillip Islandu. Ale to, že ho mám rád, neznamená, že na něm pojedu dobře.

Pády.

Ke konci sezony a s rostoucím tlakem na konečné výsledky jsou častější, ale nemůžu vyloučit, že se do nich nezapletu i já.

GP Portugalska.

Letím ve středu a beru s sebou hodně věcí, protože pak se přesunujeme do Japonska, kde následující víkend znovu závodíme.

GP Japonska.

Nikdo si nejede užívat, ale proto, že tam musí.

Zbývajících pět závodů.

Na všech tratích už jsem jel, ale nejtěžší bude asi ten poslední v Portugalsku. Pokud budeme bodově nerozhodně. Vůbec nejhorší by bylo být nastejno
s Gadeou. On bydlí snad pět set metrů od okruhu v Estorilu a může tam jezdit poslepu.

Příští rok.

V Misanu za mnou přišel nějaký italský novinář a napovídal mi tolik věcí o mé příští sezoně, že jsem mu musel vyseknout poklonu. Sám toho tolik o své budoucnosti nevím. O něčem jednáme, ale nejsme z toho nejmoudřejší.

Ambice na kubaturu 250 ccm.

Mám jeden handicap, na stopětadvacítky jsem dost vysoký. Takže je na místě posunout se výš.

Prodloužení angažmá u Derbi.

Tohle neřeším, je to záležitost manažera a ten má moji důvěru. Bude mi jedno, v jakém týmu budu jezdit, důležité je, jaký dostanu materiál.

Pověst Lukáše Peška.

Co poslouchám, tak v paddocku se o mně mluví pozitivně. Navíc dobrých jezdců ve čtvrtlitrech by napočítal na prstech jedné ruky, takže snad nám všechno vyjde tak, jak si přejeme.