Povedlo se mu skvěle zakončit dlouhou sezonu. „Rotorua je vždycky těžkej závod a jedna z nejnáročnějších zástavek Crankworx World Tour. A to z mnoha důvodů. Nabušení rideři, těžký povrch, super utažený plochý zatáčky,“ vykládal Slavík.

Jízda na koni dávala modernímu pětiboji punc opravdové sportovní všestrannosti
Co bude dál? Další osud moderního pětiboje má v rukou olympijský výbor

„A co mi teda hodně vždycky míchá kartama je jet lag. Když letím klasicky na poslední chvíli, tak se snažím vždycky jet kvalifikaci opatrněji, abych neudělal zbytečnou chybu nebo nešel k zemi. Rychlost pak zvyšuju v průběhu závodu,“ popisoval specifika.

Menší chyba rozhodla

Jezdci jsou ovšem velice vyrovnaní. „Teď musí jet člověk naplno už od Top 16. Všichni do toho jdou už od začátku po hlavě. Probojoval jsem se až do semifinále, kde jsem po dlouhé době narazil na Holanďana Basa van Steenbergena. Podařilo se mi ho porazit a ve finále jsem jel za odměnu s Jacksonem Frewem,“ pokračoval Slavík ve vyprávění.

A Australan přímo letěl. „Fakt šíleně, musel jsem jet úplnou hranu. V první jízdě jsem ale udělal menší chybu. Ta způsobila další a bylo po nadějích. V druhé jízdě jsem si ho za odměnu porazil, a to mě fakt navnadilo. Nemůžu se už dočkat Crankworx World Tour v roce 2023,“ líčil.

Robert Griswold.
Paralympijský skandál. Plavec v Tokiu znásilnil a trápil autistu, tvrdí žaloba

„Teď pro mě nastává offseason, takže mi začíná příprava na největší městský sjezdy. Ty budou mít letos dokonce vlastní světovou tour, která startuje začátkem února. To bude zase jízda,“ dodal Slavík s poděkování všem, co ho letos podporovali.