Sošku Berlínského medvěda převzala ředitelka destinační společnosti Alena Horáková. Jak informovala, v prezentaci pěší turistiky se bude pokračovat. „S ředitelem zahraničního zastoupení CzechTourismu ve Frankfurtu nad Mohanem Davidem Pastvou jsme již na místě probírali a plánovali nejbližší aktivity," dodala.

„Ukazuje se, že v oblasti cestovního ruchu se vyplácí důsledná propagace založená na osobních zážitcích. Novináři se vloni přímo na místě se zkušeným průvodcem vydali k vrcholu Králického Sněžníku a uchvátila je především ´krajina ticha´ a panenská příroda. Věříme, že jejich články ve významných magazínech jako například Wandermagazin nebo Wanderlust přispějí k větší návštěvnosti tohoto kouzelného koutu našeho kraje," uvedl radní pro cestovní ruch René Živný. O tomto efektu nepochybuje místostarosta Králík Antonín Vyšohlíd: „Vždycky je to o tom dát o sobě vědět. Potenciálního návštěvníka může do oka ´trknout´ právě propagace regionu." Podle něj na Králicko v zimě míří především Poláci, Němci, ale i Slováci a Maďaři, lákají je lyžařské areály. V létě je střídají převážně Češi, kteří se věnují pevnostní turistice. (tz, miš)