Mezi zaměstnanci zákaznického centra Vodafone se šíří informace o konci působení tohoto mobilního operátora ve městě.

„Pracoval jsem ve Vodafonu a těsně před svým odchodem jsem zaregistroval zvěsti o tom, že zákaznické centrum v Chrudimi příští rok skončí. Operátoři prý kvůli tomu mají většinou smlouvy platné jen do května,“ ozval se redakci Chrudimského deníku člověk, jenž si nepřál zveřejnit své jméno. Nebyl přitom první.

S otázkou po další budoucnosti chrudimského zákaznického centra jsme se proto obrátili na mluvčího Vodafone Miroslava Čepického, který Deníku poskytl oficiální vyjádření firmy. „Momentálně zkoumáme příležitosti jak dále vylepšit a zefektivnit péči o zákazníky. Zvažujeme proto rozšíření již existující spolupráce s externími partnery. Konkrétnější plán však budeme mít až v následujících měsících. Jistě můžeme nyní říci, že nemáme v plánu z Chrudimi odejít,“ uvedl Čepický.

O detailech případných změn Čepický hovořit nechtěl, přislíbil ale vyjádření, až bude mít firma zcela jasno, což prý bude někdy počátkem příštího roku. Čepický zároveň připustil, že smlouvy některých zaměstnanců skončí již na jaře.

„Je ale třeba vidět, že jsme letos nabírali hodně lidí kvůli přechodu na nový zákaznický systém. Operátorů proto bylo dočasně více,“ vysvětluje Miroslav Čepický.

Mobilní operátor Vodafone působí v Chrudimi již od srpna roku 2000, kdy začínal působit ještě pod obchodní značkou Oskar. Zákaznické centrum sídlí v prostorách bývalé administrativní budovy společnosti Transporta. K 1.3.2011 měla společnost Vodafone celkem 2700 zaměstnanců. Call centrum má firma kromě Chrudimě ještě v Praze.