„V roce 2006 dům získala naše rodinná společnost TEKOO REALITY, s.r.o. Můj táta znal tento dům mnoho let, přitahovala ho k němu silná energie a vizionářská představa, že by z domu mohl někdy vzniknout hezký rodinný hotel. Po revoluci vybudoval společnost TEKOO, která se stala jedním z největších velkoobchodů s ovocem a zeleninou v ČR a na Slovensku. Vydělal peníze a chtěl, aby po něm něco zůstalo,“ vypráví Petr Borák, ředitel hotelu.

V roce 2008, v době finanční krize, se s bratrem rozhodovali, jak dál. Zda jít do rizika a investovat nemalé finanční prostředky a otevřít v této době wellness hotel.

„I přesto, že oživit Augustiniánský dům bylo náročné, tak jsme od začátku k tomuto projektu přistupovali jako k něčemu výjimečnému, čemu jsme všichni věřili. Naším cílem bylo vybudovat rodinný wellness hotel jako synonymum kvality a zážitků. Hotel jsme otevřeli 19. března 2010,“ vzpomíná hoteliér.

Gastronomie a originální wellness koncept

Hlavní motivy, proč si hosté vybírají Augustiniánský dům, je kombinace výborné gastronomie a originálního wellness konceptu. Restaurace Symfonie nabízí gastro zážitky nejen hotelovým, ale i neubytovaným hostům, kteří si chtějí užít dobrý oběd nebo večerní menu. 

„Těší nás, že v soutěži TOP LIFE CZECH se nám opakovaně podařilo obhájit 2 Zlaté lvy hodnotící kvalitu českých restaurací, kteří potvrzují vrcholnou gastronomii,“ říká Petr Borák. 

Mezi základní pilíře patří také wellness koncept, který pravidelně rozvíjí a investují do něj mnoho úsilí. Hlubší myšlenkou hotelu je tzv. Wellness retreat centre, který zahrnuje meditační jurtu, zahradu 6 smyslů, relaxační a meditační zóny v zahradě a přilehlém lesíku, kde můžou hosté pečovat i o svou duši. 

Velmi vyhledávaná je také meditační jurta, která nabízí originální cestu ke zklidnění, rozjímání a naladění se na sám sebe. Součástí wellness je samozřejmě několik typů saun a parních lázní, bazén, whirlpool, originální masáže a rituály.

Velikonoční menu na míru 

Čas, kdy je hotel, zavřený se snaží využít pro drobné úpravy a inovace. Vylepšují rezervační systém, pracují na nové podobě e-shopu, který se bude kromě klasických voucherů více zaměřovat na dárkové sety poskládané z hotelových produktů v kombinaci s produkty od místních dodavatelů.

„S našimi hosty se snažíme stále komunikovat, proto natáčíme videa, prezentujeme novinky, na které se hosté mohou těšit. Sám jsem vytvořil několik videí, fotek, kde vařím svá oblíbená lehká jídla nebo se věnuji ochlazování. Organizujeme soutěže na sociálních sítích, chceme být stále s našimi hosty v kontaktu, protože nám upřímně celý ten hotelový ruch chybí,“ dodává Petr Borák.

Koronavirová krize je přivedla k nápadu rozvážet velikonoční menu boxy. Tato myšlenka vznikla před pár dny, protože ještě nedávno si neuměli představit, že i druhé Velikonoce budou restaurace a hotely zavřené. 

Velikonoční menu box obsahuje:

Předkrm: Gravad lax z lososa se sušeným žloutkem, koprovým podmáslím a marinovanou okurkou
Hlavní chod: Konfitované jehněčí kolínko na pyré z medvědího česneku s glazovanou karotkou a tymiánovou demi glace
Dezert: Augustiniánské srdce s mangem a pomerančovým konfitem
1x láhev bílého vína Pálava 2020 z panenské sklizně pavlovských tratí u Božích muk a U Kapličky. Jedná se o suché, svěží a ovocité víno. Limitovaná edice je rezervována pouze pro náš hotel.
Cena: 2 osoby/1 390Kč, 4 osoby/2 490 Kč 

Rozvoz menu plánují na 1. a 2. 4.2021. Zdarma bude pro Zlínský, Olomoucký a Jihomoravský kraj. Objednávky přijímají od 12. - 27.3 2021. Více informací najdete na www.augustian-life.cz.

„Vnímáme, že musíme hledat nové možnosti, které se v tento okamžik nabízejí a pokusit se je využít. Věřím, že novou nabídkou zaujmeme nejen naše stálé hosty, ale i klienty, kteří u nás v hotelu ještě nebyli,“ uzavírá své plány úspěšný hoteliér.