Na základě úspěchu, který zařízení na zahřívaný tabák zaznamenalo v Česku, expanduje společnost s PULZE 2.0 i na další evropské trhy.

Výrobek opanoval téměř pětinu trhu

„Jsme velmi rádi, že si PULZE našel na českém trhu stabilní místo a spotřebitelé si jej oblíbili. Tento úspěch nám umožní expandovat s novou generací PULZE 2.0 na další evropské trhy,“ Adam Palovič, Multicategory Brand Manager Imperial Brands CR.

V období od září 2021 do února 2023 dosáhla společnost Imperial Brands v České republice se zařízením PULZE průměrného 19procentního podílu na trhu se zahřívaným tabákem. O úspěchu PULZE svědčí i fakt, že v roce 2022 získal ocenění Volba spotřebitelů za nejlepší novinku roku.

Do Česka i dalších evropských zemí nyní přichází nový PULZE 2.0, který navazuje na svého předchůdce a přináší kompaktnější design ve třech barevných provedeních. Inovací ve srovnání s předchozí generací představuje i větší kapacita baterie, která umožňuje na jedno nabití více než 25 pětiminutových užití bez limitu počtu potáhnutí.

Od svého předchůdce si PULZE 2.0 ponechává osvědčenou technologii zahřívání Inside-Out, kdy je tabák v přímém kontaktu se zahřívacím trnem.

Zůstává i možnost výběru ze dvou úrovní zahřívání, bezpečností režim uzamčení a integrovaný nástroj pro rychlé čištění. V České republice si mohou zákazníci zařízení koupit od března 2023, v následujících měsících jej společnost uvede také v Polsku, Maďarsku, Portugalsku a Itálii.

Pětina kuřáků zahřívá

Obliba zahřívaného tabáku je mezi českými kuřáky stále vyšší. Zařízení na zahřívaný tabák používá podle výzkumu Imperial Brands Český kuřák pětina kuřáků.

Celkem 19 procent všech dotazovaných mu dává přednost před klasickými cigaretami a jinými alternativami, což v roce 2022 znamenalo nárůst o 5 procent oproti předchozímu roku.