Rekonstrukcí a rozšířením stávajícího starého vlakového překladiště Haniska vznikne nový terminál, který se stane jedním z největších v regionu a rozšíří možnost překladu zboží ve směru od Baltu na Balkán, a také zboží ve směru ze západní Evropy na Východ (a opačně).

Na překladišti pomocí obřích jeřábů dochází k překladu kontejnerů z širokorozchodných vlaků na standardní evropský rozchod a rovněž na kamiony.

Na přestavbu poskytne dotaci 50 milionů euro (přes 1,2 miliardy korun) Evropská unie. Dalších dvacet milionů euro poskytne vlastník. Tím je skupina Interport Partners Group, za kterou stojí z 90 procent český a z deseti  procent slovenský kapitál.

Kromě nových jeřábů a kolejí se zvýší skladovací plocha ze současných 20 na 150 tisíc metrů čtverečních. Nedaleko překladiště se dnes nacházejí košické železárny a v budoucnu by tu měl vzniknout závod automobilky Volvo. Překladiště má i zajímavou historii.

Od roku 1970 patřilo podniku Mototechna, který právě přes toto nákladní nádraží dovážel do tehdejšího Československa prakticky veškeré vozy značka Lada a Žiguli ze Sovětského svazu.