„V Praze už jsme takových proměn provedli několik, ale jsem rád, že náš tým dostal tuto trofej z Cannes právě za náš market na Andělu. Tohle Manifesto vznikalo za nejhorších možných okolností, ale ani těmi jsme se nenechali odradit a udělali jsme všechno pro to, abychom kvalitu zážitku posunuli o kus dál a se zřetelem k udržitelnosti,” uvedl krajinářský architekt Martin Barry, zakladatel Manifesta.

Paní Zdena se svým manželem Ramónem v jejich restauraci ve vesnici Fredes
Češka proslavila hospodu ve španělském zapadákově. Vaří guláš a houbovku

Koncept Manifesta využívá prostory na stavebních parcelách, které se souhlasem majitele obsazuje do té doby, než začnou stavební práce. Nějakou dobu tak známé kontejnery s nabídkou jídla ze všech koutů zeměkoule sídlily mezi Florencem a Masarykovým nádražím, kde vzniká developerský projekt Masaryčka a Florenc 21.

Od září 2021 market využívá opuštěnou proluku Na Knížecí a právě za tento počin přišla v Cannes cena. MAPIC je celosvětové setkání, které propojuje reality, pohostinství a restauratéry, hotely, zábavní průmysl a maloobchod.

Další milník 

„Cena jen o málo předchází dalšímu milníku pro značku Manifesto, otevření největšího evropského food hubu na Potsdamer Platz v Berlíně ještě tento měsíc,“ uvedla mediální zástupkyně Manifesta Klára Olivová.