„Výsledky průzkumu ukazují, že popularita tištěného letáku v ČR v době prudké inflace a všeobecného zdražování roste. Spousta lidí si podle letáků vybírá prodejny, kam zajde nakoupit nebo sestavuje nákupní seznamy. Pro každého druhého Čecha jsou navíc nejpřehlednějším zdrojem informací o akčních nabídkách prodejců. Přesto, že žijeme v digitální době, stále existuje početná skupina lidí, která preferuje tištěný leták. Obchodníci by tuto skutečnost neměli opomíjet,“ říká Jaroslav Staněk, obchodní ředitel České distribuční.

Roste také počet lidí, kteří sledují letáky více než v minulosti (23 procent) anebo je dříve vůbec nesledovali a nově začali sledovat (11 procent).

Nejedná se zdaleka jen o seniory, ale prakticky všechny věkové skupiny obyvatel. Nejvíce je to patrné u lidí ve věku do 44 let, kteří dříve letákům takovou pozornost nevěnovali, ale nyní začali.