„Nový systém naplnil naše očekávání," řekl Nosek. Podle něj se zatím neprojevily obavy některých kritiků z toho, že kvůli změnám bude více lidí jezdit auty. Hlavní město ale upraví některé nedostatky, které se za týden provozu projevily.

Například linka 138, která jezdí ze Skalky na Spořilov a zpět, zkrátí od středy v ranní špičce interval z 12 na deset minut. Na zastávce Kavalírka město vybuduje přístřešek pro cestující, kteří v této zastávce nově často přestupují. Pro tramvaje číslo 4 vznikne ve směru do centra zastávka na Čechově náměstí. Zlepšit by se měl i přestup na Strahově, kde od zářijové změny musejí cestující kvůli přestupu přecházet k jiné zastávce. Už minulý týden byly podle Noska posíleny ranní spoje ze sídliště Dědina, které vozí školáky.

„Poznatky sbíráme také od řidičů autobusů a tramvají. Měli jsme obavy, jestli to zvládnou, ale byli skvělí," řekl dopravní ředitel pražského dopravního podniku Ladislav Urbánek. Podle něj zhruba z tisícovky spojů zabloudili asi tři řidiči. Podle Urbánka zatím není možné říci, zda se naplní předpoklady o stamilionových úsporách, které by měly změny přinést. Mnohé spoje jsou totiž dosud ovlivněny výlukami kvůli opravám ulic a tramvajových tratí.

S městskými částmi se chce Praha i nadále scházet a diskutovat s nimi o jejich připomínkách. Na přelom listopadu a prosince město chystá velký dopravní průzkum, jeho výsledky budou na začátku příštího roku.