Deník

Volby do sněmovny začínají za

Nahrávám odpočet ...
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Praha bude lákat turisty masivní reklamní kampaní za 50 milionů

Praha - Praha bude v příštích třech letech lákat turisty masivní internetovou reklamní kampaní. Stát bude asi 50 milionů korun, řekla ředitelka Pražské informační služby – Prague City Tourism (PIS) Nora Dolanská. Přesná podoba kampaně by měla být známa na začátku roku. Případné turisty by mohla oslovovat na sociálních sítích, oblíbených vyhledávačích i dalších celosvětově populárních webových stránkách.

18.11.2013 1
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: DENÍK/Jiří Kopáč

„Chceme oslovit především klientelu, která o návštěvě Prahy uvažuje, nedokáže se ale rychle rozhodnout," řekla Dolanská. PIS v nejbližší době vypíše výběrové řízení na mediální agenturu, která připraví takzvaný média plán. V něm navrhne podobu kampaně. Vítěz by měl být znám pravděpodobně v únoru.

Kampaň bude trvat tři roky, většinu peněz do ní PIS investuje příští rok, kdy se počítá například s tvorbou reklamních spotů.

Vedení PIS bude pravidelně dostávat informace, jak je kampaň úspěšná. V jejím průběhu se tak bude například rozhodovat, na kterou část internetu se více zaměřit. „Abychom účelně využili prostředky, které od pražského magistrátu dostáváme," poznamenala Dolanská. Peníze na kampaň chce PIS vzít z úspor z minulých let.

Praha chce lákat movitější zákazníky

„Těšíme se, že se vrátí klientela z klasických evropských destinací," řekla Dolanská. Cílem kampaně podle ní nebude přilákat do Prahy více turistů, ale především movitější zákazníky, kteří v Praze zůstanou déle a utratí více peněz například za služby.

Připomněla tak často kritizované ceny ubytování v hlavním městě. V rámci konkurenčního boje hotelů je mnohdy možné sehnat i pětihvězdičkové ubytování za ceny, které jinde v Evropě turisté zaplatí za průměrné pokoje. Do Prahy pak přijíždějí chudší cizinci.

PIS má roční rozpočet 36 milionů korun a provozuje mimo jiné turistická informační centra. Zároveň pod ni spadá i takzvaná kongresová turistika. Prodejem map, upomínkových předmětů a dalších produktů si ročně vydělá 15 až 20 milionů korun.

Autor: ČTK

18.11.2013 VSTUP DO DISKUSE 1
SDÍLEJ:
parlamentní volby v Horních Počernicích, 20.10.2017
SLEDUJEME ON-LINE
36 18

První den voleb skončil. O volby je zájem, někde přišlo víc než 50 procent lidí

V Polsku pobodal muž v nákupním centru osm lidí.
AKTUALIZOVÁNO
3 5

V polském nákupním centru pobodal muž devět lidí, jedna žena zemřela

Perličky ze superdebaty: Okamurova hubička, rebel Dolejš a dáma Šlechtová

Nemáte čas zhlédnout celý půldruhé hodiny dlouhý záznam z předvolební superdebaty Deníku? Nevadí, vystříhali jsme pro vás ty nejlepší momentky. Možná vás neprovedou všemi zákoutími politických programů, zato vám ukážou, že politici jsou také jenom lidé. A jací!

AKTUALIZOVÁNO

Prezident Zeman: Volby do Sněmovny nejsou zásadní ani zlomové

Letošní volby do Sněmovny nejsou zásadní ani zlomové, to je jen reklamní kampaň, řekl dnes prezident Miloš Zeman novinářům po odevzdání hlasu v základní škole v pražských Stodůlkách. Zopakoval, že sestavením vlády pověří vítěze voleb. Svůj hlas dal zřejmě Straně práv občanů (SPO), kterou před lety zakládal a která dřív nesla jeho jméno ve svém názvu. Zemana do volební místnosti doprovodila jeho manželka Ivana.

Katalánsko zůstane španělské, prohlásil král Felipe VI.

Katalánský premiér Carles Puigdemont ve čtvrtek prohlásil, že jeho parlament hodlá vyhlásit nezávislost, pokud Madrid nebude souhlasit s dialogem. Do secesní krize v pátek podruhé zasáhl i španělský král Felipe VI. Ten uvedl, že Katalánsko „zůstává a zůstane“ podstatnou součástí Španělska.

ANKETA MEZI LÍDRY: Co přejí ke 100. narozeninám republiky...

Než vhodíme lístek do volební urny, zvažujeme, co nám ta „naše“ strana a její lídr přinesou. Nižší daně, kvalitní veřejné služby, vyšší důchody, špičkové vzdělání pro děti, aktivní roli v Evropské unii – záleží na osobních preferencích. Pak také vybíráme podle toho, nakolik jsou kandidáti důvěryhodní, co už v politice dokázali, kolik slibů splnili, jak se umějí za své vize poprat doma i za hranicemi.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení