Dále se věnoval všem funkcionalitám nového moderního parkovacího systému, který by měl disponovat nejmodernějšími technologiemi. Zároveň objasnil význam celého řešení pro spádovou oblast i oblasti sousední. ,,Jsem velmi rád, že zástupci městských částí Praha 5 a Prahy 6 přijali nabídku na předání dalších informací ohledně nového řešení dopravy v klidu, a jsem potěšen, že další komunikace již proběhla v zcela pracovním a profesionálním duchu," říká náměstek Nouza.

MČ Praha 5, která v dřívější době koncepci v médiích odmítala, nyní přistupuje k projektu s tím, že při plánování definitivní mapy a počtu zón vycházela komise z konceptu tamní radnice z roku 2011 a mezi úvodní etapou a první etapou je jen jeden měsíc a tudíž se to občanů dotkne jen minimálně. Výsledkem představení konečného konceptu je pokračování MČ Prahy 5 a Prahy 6 v úvodní fázi projektu zón placeného stání. Jednání byli přítomni i zástupci Technické správy komunikací (TSK).

Zóny placeného stání.