Jejich produkty využívají ve zdravotnických zařízeních, potravinářských výrobních provozech, strojírenství, stravovacích, ubytovacích, úklidových službách a v neposlední řadě také na stovkách čerpacích stanic po celé České republice a na Slovensku. „Péče o zákazníka je pro nás každodenním tématem, na kterém neustále pracujeme. Naším sortimentem hygieny jsme schopni zabezpečit všechny typy a velikosti zákazníků od nejmenších soukromníků až po velké instituce a provozy vyžadující vysoký hygienický standard,“ říká zakladatel a spolumajitel Petr Chlup.
Svým zákazníkům firma vedle úklidových prostředků a pomůcek dodává také zásobníky a dávkovače nebo odpadkové koše a pytle. Dnes má společnost čtyři desítky zaměstnanců na nejrůznějších pozicích v obchodním týmu nebo v odděleních služeb. Přibližně 60 procent týmu jsou ženy, které pracují na pozicích jak ve vyšším managementu, tak v obchodním týmu. „Naše firma je jedním z větších soukromých zaměstnavatelů na Jindřichohradecku,“ říká nejstarší ze synů zakladatele firmy Martin Chlup.
„Jednou z našich priorit je udržování pevných, dlouhodobých a rovných vztahů mezi našimi zaměstnanci. Je pro nás důležité zajištění příjemného a rozmanitého pracovního prostředí, které nabízí zaměstnancům pohodlí při každodenním plnění svých úkolů. Za účelem podpory firemní kultury pořádáme několikrát ročně společné firemní setkání zaměstnanců a jejich rodin,“ přibližuje filozofii firmy Šárka Lišková, která je ve společnosti jednatelkou.
Ve firmě pracují všechny děti
Dnes jsou již všechny děti zakladatele spolumajiteli a zároveň ve firmě pracují. Jako poslední se do aktivního chodu firmy zapojil nejmladší syn Tomáš Chlup. Vedle spokojenosti zaměstnanců v Anglo české kladou velký důraz na kvalitu, účinnost výrobků a ekologii.
„Společně s našimi zákazníky tak hledáme chytré, efektivní a hospodárné řešení čistoty provozů a osobní hygieny. Nabízíme výrobky, které zvyšují efektivitu úklidu, úroveň hygieny a šetří čas a náklady na udržování čistých provozů,“ vysvětluje druhá dcera majitele Tereza Chlupová, jež je vedoucí marketingového oddělení.
„V naší nabídce můžete najít kromě biologicky rozložitelných mycích a čisticích chemických přípravků například odpadové pytle z granulátu z tříděného odpadu nebo úklidovou techniku vyráběnou z druhotného plastového materiálu, takzvaný second life plastic,“ dodává s tím, že do budoucna chtějí dosáhnout podstatného zvýšení podílu ekologických výrobků v celkovém objemu umisťovaných výrobků na trhu.
„Naším záměrem je trvalý rozvoj v souladu s harmonickými vztahy v rodině a komunitě,“ shodují se jednohlasně všichni z rodiny Chlupovy.