Průvod spojovaný s jednou značkou kosmetiky, v němž převažovaly ženy v růžových tričkách, se stuhami stejné barvy i v růžových kloboučcích a s růžovými balonky, zamířil podél Vltavy na Štvanici, kam dorazil před 14. hodinou. Nechyběli v něm však ani muži; i mezi osobnostmi, které akci podpořily, ostatně nebyli k přehlédnutí třeba zpěváci Roman Vojtek či Václav Noid Bárta.

Pochod proti rakovině prsu má za cíl přispět prodejem triček (jež mají i své pánské a dětské varianty) a dalších suvenýrů k získávání peněz na preventivní aktivity věnované boji s rakovinou. Vybrat se podařilo 7,9 milionu korun (i to představuje proti loňsku pokles, a to o půl druhého milionu). Současně je jeho posláním připomenout ženám, že je na místě o sebe dbát – a věnovat pozornost vyšetření.

Jde ovšem i o to nabídnout příležitost k příjemně strávenému víkendovému odpoledni (jemuž tentokrát mimořádně přálo také počasí): na Štvanici organizátoři připravili bohatý hudební program.