Stavební práce, které se ve stanici konaly, zahrnovaly opravy průsaků vody, vybudování nerezového odvodňovacího systému, výměna kamenných pilířů a obkladů stěn na nástupišti. Bylo také vybudováno nové osvětlení a řídicí systém stanice včetně staničního rozhlasu, systému počítání cestujících atd.

Pasáž se nachází v Jungmannově ulici v Paláci Rosetta
Zkraťte si cestu z Jungmannovy ulice na metro. V pondělí se otevře nová pasáž

Bude možné využít vlak 

Do 2. ledna příštího roku jsou veškeré práce zastaveny. Ve stanici je ovšem zřízen menší zábor pro zařízení stavby. Od 3. ledna do 20. května 2018 odstartuje druhá etapa, při které bude uzavřeno nástupiště ve směru Nemocnice Motol, kde budou soupravy pouze projíždět.

„Pro jízdu do stanice Muzeum ve směru od Depa Hostivař bude třeba dojet až do stanice Můstek a následně přestoupit na vlak v opačném směru. K odjezdu ze stanice Muzeum směrem do stanice Nemocnice Motol bude možné využít vlak směr Depo Hostivař a ve stanici Náměstí Míru přestoupit do vlaku na opačné straně nástupiště,“ uvedl Ladislav Urbánek, dopravní ředitel pražského dopravního podniku (DPP).

Metro. Ilustrační foto.
Metro C do Čakovic má zamířit pod zem, doporučuje expert z ČVUT

Další etapy

Ve druhé etapě budou provedeny sanační a injektážní práce na tzv. ostění, rekonstrukce odvodňovacího systému, obnova obkladů a pohledů na nástupišti. Bude také rekonstruováno osvětlení a slaboproudé rozvody na nástupišti.

Koncem srpna pak bude následovat třetí etapa, která bude zahrnovat práce ve středním staničním tunelu. Práce budou probíhat v noční přepravní výluce. Během 2 a 3 etapy také budou uskutečněny víkendové výluky, o kterých bude DPP ještě informovat. V září bude následovat poslední čtvrtá etapa, která bude zahrnovat dokončovací práce.

TMA A KLID V NOCI? V Praze na to zapomeňte. Podle odborníků se ale může nadměrné světlo negativně podepsat na vašem spánku.
Nebezpečných blikajících billboardů v metropoli přibývá. Ohrožují řidiče