Kompletní seznam prodávaných vozidel je na stránkách DPP. V nabídce je osm tramvají a osmnáct autobusů. DPP u tramvají stanovil minimální cenu na 350 tisíc korun. Vozy jsou funkční a pojízdné, většinou rok výroby 1995 nebo 1996. Nabídky je nutné podat do 3. září, rozhoduje pouze cena.

Tramvaje T6A5 v minulosti vzbudily u dopravních podniků velký zájem, z Prahy zamířily např. do Sofie a Brna.

Autor knihy Miroslav Čepický s ředitelem společnosti Michalem Štěrbou.
Světová jednička ve výrobě vinylů slaví. První desku vylisovala před 70 lety

V případě 18 autobusů Karosa B951 je jejich stav podle popisu i fotodokumentace často podstatně horší než u tramvají. Tento typ vozů DPP na konci loňského roku definitivně vyřadil z pravidelného provozu. Většina autobusů má najeto 600 až 900 tisíc kilometrů.

K mání je i montážní vůz

Dopravní podniky začaly v posledních letech více zveřejňovat, čeho se zbavují. Zatímco dříve se vozidla prodávala hlavně na šrot nebo v lepším případě pro další využití u jiných dopravců u nás či na Východě, v poslední době se rozmohl i nákup tramvají, které se pak „povalují“ na různých místech. Zřejmě nejznámějším případem je odstavená tramvaj u D1.

Ve slánském Linetu testují zaměstnance od ledna 2021.
Zaměstnanci Linetu ve Slaném odložili respirátory. Většina je naočkovaná

Kromě tramvají a autobusů nabízí DPP i jiná vozidla, například montážní vůz nebo osobní vozy Fabia.