Nikola Vavrous, tedy vlastně Khoma, jak se regionální streetartový umělec prezentuje v branži, dostal za úkol zahalit dámské pozadí na billboardu namalováním kalhotek (postup jeho práce můžete zhlédnout na videu níže).

„Jednoho krásného rána mi zazvonil telefon a na druhém konci byl majitel podniku. Volal mi na doporučení a chtěl vědět, jestli bych byl schopen nakreslit kalhotky, které by zakryly holý zadek ženy na billboardu jeho podniku," vysvětluje 31letý Khoma neobvyklou zakázku, podle něhož byla celá akce důsledkem stížností, které lidé podávali na úřady.

Majitel podniku Daniel Lištvan tím chtěl vyhovět nespokojeným spoluobčanům, a zároveň zachovat ráz reklamy.

Pobuřuje vás reklama striptýzového klubu?Hlasovat můžete na této stránce v anketě pod článkem.

 „Přijel jsem s igelitkou barev, plošinmajstr mě vyvezl vysokozdvižnou plošinou až do úrovně toho nádherného, vypracovaného zadku a hurá na věc," líčí detaily muž z Havířova.

Video z akce umístil na svůj web Khoma.cz a také na svou facebookovou stránku, kde jej zhlédlo bezmála padesát tisíc lidí. Sám umělec tam akci označuje jako vrchol své dosavadní kariéry.

„Akce kalhotky byla svým způsobem jedinečná. Pomáhám mnoha klientům zvelebovat jejich prostory, ať už vnitřní, nebo venkovní, ale tohle bylo opravdu hodně speciální," vysvětluje pro Deník a dodává, že tato zakázka pro něj byla „zajímavou sociální sondou a spíše pobavením, které, dle reakcí, brnklo v Ostravě přesně na tu správnou notu".

Zdroj: Youtube

Zadek za dva miliony korun? Do redakce Deníku se dostala informace, že za reklamu s obnaženým dámským pozadím čelí majitel striptýzového klubu Daniel Lištvan žalobě. To vedení kraje i sám majitel popřeli. Lištvan však potvrdil, že za údajné pohoršení, které reklama vzbuzuje, s ním bylo zahájeno správní řízení „Bylo mi sděleno, že touto fotkou pobuřuji občany, zejména děti," vysvětluje Lištvan. Proto na billboard nechal domaloval kalhotky. „To krajskému úřadu ale nestačí, nebrali v potaz ani námitky mého právníka, že jsme před pěti lety vyhráli stejný spor na podobnou reklamu, která zde dlouhé roky visela, a zahájili se mnou správní řízení, ve kterém mi hrozí až dvoumilionová pokuta," vysvětluje majitel, jenž s tím, že by reklama byla nevhodná, nesouhlasí a poukazuje spíše na tiskoviny dostupné v trafikách a supermarketech.
Vedení kraje stížnost na reklamu potvrdilo s tím, že se jedná o podnět jednoho občana, nikoliv čtyřiatřiceti, jak zaznělo v umělcově videu. „Krajský živnostenský úřad zahájil správní řízení o regulaci reklamy a o změně a doplnění zákona o provozování rozhlasového a televizního vysílání, podle kterého se podnikatel dopustí správního deliktu tím, že poruší podmínky stanovené pro obsah reklamy," uvedla k věci mluvčí krajského úřadu Petra Špornová.