Ve spojení s úzce působící vozovkou s několika zatáčkami a pouze jedním pruhem pro každý směr vytvářela nebezpečné místo pro řadu řidičů.
To potvrdila i první nehoda, která se na estakádě stala jen několik hodin po otevření okruhu. Řidič zde nebezpečně předjížděl kamion, nestačil se včas zařadit a způsobil srážku dvou protijedoucích vozidel. Naštěstí bez zranění.
„Vzhledem k tomu, že došlo na estakádě obchvatu k dopravní nehodě, způsobené nebezpečným předjížděním, je navržena instalace vodorovného dopravního značení – plné čáry – zákazu předjíždění,” řekl tehdy Deníku Pavel Čížek, náměstek hejtmana Plzeňského kraje pro oblast dopravy.
Další možností bylo navrhnout v tomto úseku snížení povolené rychlosti, avšak tato varianta by byla jen krajním řešením vzhledem k reálnému omezení průjezdnosti estakády.