Ocenění Český Goodwill již od roku 2013 pořádá česká poradenská společnost HPCG a za tu dobu se projektu zúčastnilo 140 podnikatelů a společností. Každý z jejich podnikatelských příběhů je něčím ojedinělý a především velkou inspirací pro ostatní. „Ocenění Český Goodwill nediskriminuje účastníky na základě jejich velikosti, obratu, ani počtu zaměstnanců," vysvětluje manažerka projektu Markéta Nová, že všichni mají stejnou šanci. Největším oceněním je totiž již samotná nominace do projektu.

Český Goodwill

Nejdůležitější jsou nominace veřejnosti
I vy letos můžete potěšit podnikatele nebo společnost a ocenit jejich odpovědný přístup k podnikání. Pokud máte ve svém okolí takové, kterých si vážíte pro jejich morální kvality a etické chování, nominujte je do 4. ročníku ocenění Český Goodwill. A udělejte to raději ještě dnes – nominační fáze totiž končí už 30. června.

Nominace je zcela zdarma a stačí vyplnit nominační formulář na www.cesky-goodwill.cz. Během letních měsíců organizátor všechny nominované osloví s žádostí o přijetí nominace. Firmy, které budou souhlasit s účastí v projektu, naleznete v září na finálním seznamu účastníků. Z nich budete moct celý měsíc vybírat svého favorita - vaše hlasování rozhodne o tom, kdo se stane Osobností Českého Goodwillu 2016.

„Český Goodwill je primárně založen na nominacích veřejnosti – okolí podniku, ať již se jedná o zákazníky, zaměstnance, obchodní partnery nebo rodinné příslušníky" vysvětluje Markéta Nová a dodává: „Nominace veřejnosti jsou důležité, protože odrážejí to, jak lidé vnímají odpovědné jednání firem a jaké hodnoty jsou pro ně důležité."

Podrobné informace o projektu a nominační formulář naleznete na webu ocenění www.cesky-goodwill.cz. Nad transparentním průběhem prestižního ocenění Český Goodwill tradičně dohlíží světově uznávaná certifikační autorita TÜV SÜD Czech.

Záštity pro 4. ročník znovu poskytly Jaroslava Jermanová, 1. místopředsedkyně Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR, a Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP). Prestižní novinkou pro rok 2016 je záštita, kterou nad oceněním převzala Mezinárodní obchodní komora a Světová federace obchodních komor se sídlem v Paříži. V souladu se záměrem projektu klást větší důraz na regiony, poskytl záštitu předseda Svazu měst a obcí České republiky František Lukl a vládní zmocněnec pro Moravskoslezský, Ústecký a Karlovarský kraj Jiří Cienciala. Ocenění Český Goodwill mimo jiné podporuje platforma společensky odpovědných firem Business Leaders Forum. Pořadatelem je tradičně česká poradenská skupina HPCG.
Hlavními mediálními partnery jsou Regionální Deník a multimediální projekt ZET skupiny Lagardère. Projekt dále mediálně podporují Český rozhlas Region, Trade News a vydavatelství Economia. Partnery ocenění Český Goodwill 2016 jsou společnosti Pojišťovna VZP, a.s., X Production Digital a e.vox.