Staré „webovky" nám stačí - nepotřebujeme zakázky, potřebujeme zaměstnance
Firmy na Vysočině postrádají kvalifikované zaměstnance. Investují do reklamy, inzerátů, personální oddělení firem pořádají neustálý kolotoč pohovorů a výběrových řízení, ale kvalifikovaných pracovníků, zejména do výrobních procesů se nedostává.
V dnešní době jsou webové stránky pro společnosti i podnikatele samozřejmostí. Stránky mohou plnit mnoho úkolů od těch nejjednodušších až po velice složité a sofistikované funkce, od zveřejnění kontaktů a nabídky služeb nebo výrobků, až po speciální aplikace. Úměrně s tím, jak vzrůstá počet webových stránek v éteru, je obtížnější zaujmout ve vyhledavačích přední pozice a rychle a efektivně prezentovat to, co vaši zákazníci či klienti hledají. Webové stránky přeplněné textem, psané malým fontem, doplněné několika drobnými fotkami jsou stále více nahrazovány minimalistickým designem s důrazem na přehlednost, jasnost a stručnost. Stránky stále více komunikují obrazově, obsah sdělení je rychlejší a uživatelsky příjemnější.
A není to jen diktát módy, který nutí firmy modernizovat jejich webové prezentace. Klíčovým faktorem je již zmíněná dohledatelnost informací. To, na jaké pozici se v internetovém vyhledávači stránky na zvolený výraz zobrazí, jednoznačně koreluje s jejich návštěvností. Podle statistik většina lidí prohlédne jen několik prvních odkazů zobrazených na první stránce.
Pokud se na stránkách rychle neorientuje, opouští je do několika vteřin.
Další skutečnost, která určuje trendy ve vývoji webových stránek, je stoupající počet uživatelů, kteří prohlíží stránky na mobilech a tabletech. Podle předpokladů brzy převýší počet uživatelů, kteří vstupují na stránky z klasických desktopů. Pokud je web vyvinut jako responzivní, zobrazuje se i na menších obrazovkách přehledně a příjemně se s ním pracuje. Grafika webu se přizpůsobí, články i obrázky se automaticky poskládají pod sebe, web zůstává čitelný a tlačítka funkční.
Na to, na jaké pozici se bude váš web ve vyhledavači zobrazovat, má vliv velká řada faktorů, od správně definovaných klíčových slov, přes responzitivu, placenou reklamu, až po aktivitu na sociálních sítích. Co tedy se starým webem, který nepřivádí nové zákazníky, vyhledávače ho zařazují na nízké pozice, prodej z eshopu je malý, stránky nejsou responzivní a už vaši firmu nereprezentují tak, jak by si zasloužila? Ne vždy je třeba pomýšlet na nové. Někdy stačí dát starým stránkám „nový oblek", jindy je opravdu dobré investovat do nových, protože peníze se záhy vrátí v podobě návštěvnosti a nových zákazníků a objednávek.
Pokud si nejste jisti, jaké řešení je vhodné zrovna pro vás, První pozice s.r.o. vám nabízí konzultaci. Projdeme s vámi vaše webové stránky, zjistíme vaše požadavky a navrhneme řešení. Pro sjednání 30 min konzultace zdarma nás prosím kontaktujte na: vit@prvni-pozice.com, tel: 607 709 170.