Předchozí
1 z 5
Další

Přemysl Hruška, obchodní ředitel FK TeplicePřemysl Hruška, obchodní ředitel FK TepliceZdroj: archiv Přemysla Hrušky

Je mu 49 let, blížící se padesátku byste mu ale vůbec nehádali. Na rozdíl od svých vrstevníků vypadá Přemysl Hruška opravdu velmi zachovale. Geny? Možná. Zdravý životní styl? To zase ne, práce a s ním spojeného stresu nemá málo. Ani na sportování v současnosti nezbývá obyvateli Jenčic na Lovosicku příliš času.

Přemysl Hruška, obchodní ředitel FK TeplicePřemysl Hruška, obchodní ředitel FK TepliceZdroj: archiv Přemysla Hrušky

„Práce je mým koníčkem. Nepočítám hodiny, které na stadionu či obchodních schůzkách strávím, to není podstatné. Důležitý je výsledek. Na druhou stranu má práce nemá konec. Jedním z hlavních úkolů je totiž zajištění financí pro klub. Ty budou vždy potřeba a bohužel, vždy jich bude málo,“ usmívá se Hruška, který je mezi kolegy velmi oblíbený.

Přemysl Hruška, obchodní ředitel FK TeplicePřemysl Hruška, obchodní ředitel FK TepliceZdroj: archiv Přemysla Hrušky

Fotbalové Teplice má v srdci mnohem déle, než v nich pracuje. „I přestože jsem původem Ústečák, jsem velkým fanouškem žlutomodrých. V Teplicích jsem měl babičku a dědu. Často jsme k nim jezdili a děda mě a bráchu od mala na fotbal bral. Bydleli v prostředním věžáku v Alejní, takže jsme to měli opravdu kousek.

Přemysl Hruška, obchodní ředitel FK TeplicePřemysl Hruška, obchodní ředitel FK TepliceZdroj: archiv Přemysla Hrušky

Před pěti lety, když jsem se ucházel o práci na Stínadlech, jsem prošel standardním výběrovým řízením, žádnou protekci jsem neměl,“ usmívá se vysoký chlapík, který v minulosti závodně hrál házenou, hokej či hokejbal.

Přemysl Hruška, obchodní ředitel FK TeplicePřemysl Hruška, obchodní ředitel FK TepliceZdroj: archiv Přemysla Hrušky

Hruška, bývalý obchodní ředitel hokejového Ústí, si velmi zakládá na tom, že Tepličtí se aktivně účastní různých sociálních programů. „Pro nás je to moc důležité! Úžasnou práci na začátku udělal náš kapitán Admir Ljevaković. Po gólech slavil s červeným nosem, symbolem Konta Bariéry. Nakonec se stal i jednou z tváří Konta Bariéry. Poté jsme se zapojili do mnoha projektů, rozjelo se to ve velkém. Nedávno jsme dokonce založili nadační fond, jak je to běžné u zahraničních klubů. Jsme na to všichni moc pyšní.“