„Výhru použijeme na rekonstrukci sociálního zařízení a opravu chlapeckých i dívčích WC. Stejně jako řada dalších škol se potýkáme s nedostatkem finančních prostředků na všechna vylepšení, která bychom si přáli pro naše děti udělat, proto máme velkou radost, že jsme zvítězili! Děkujeme všem, kteří pro nás hlasovali," přiblížila konkrétní plány Helena Mandíková, ředitelka vítězné školy.

„Společnost P&G každý den zlepšuje životy lidí po celém světě. Jsme moc rádi, že tento program pomůže školám vytvořit příjemnější prostředí pro děti a chtěli bychom poděkovat každému, kdo se na něm podílel," řekl Matej Podobnik, manažer korporátní komunikace Procter & Gamble.

Školy dostanou 450 000 Kč na zlepšení prostředí pro vzdělávání od Procter & Gamble a Penny Marketu, nejúspěšnější byla Základní škola Vysoké Mýto, Knířov.Andrea Bělohradská z oddělení reklamy Penny Market s.r.o. dodala: „Chtěli bychom poděkovat našim zákazníkům, že se aktivně zúčastnili napínavého hlasování a určili, která škola vyhraje."

Soutěže se zúčastnilo 23 škol z celé České republiky. Soutěžily na stránkách www.pomahame-skolam.net, kde hlasovali zákazníci Penny Marketu po zakoupení vybraných značek Procter & Gamble (Ariel, Bonux, Jar, Pampers, Always, Gillette, Discreet, Naturella, Lenor, Tide, Head & Shoulders a Old Spice) prostřednictvím kódu z účtenky pro jednu ze škol. Tři školy s nejvyšším počtem hlasů získaly finanční prostředky na zlepšení prostředí pro vzdělávání. Celkem se hrálo o 450 000 Kč.

Navíc i bez účtenky mohli zájemci hlasovat pro kresby žáků na téma „Jak vypadá ideální škola". Tři kresby, které obdržely nejvíce hlasů, vyhrály 5 000 Kč na školní výlet.