Hlavním cílem akcí pořádaných pod hlavičkou TakUkaž je řešení problémů a další posunutí společností účastníků jednotlivých setkání. V jejich programu proto nebudou chybět praktické workshopy, konkrétní případové studie či otevřená diskuze.

První letošní setkání, ke kterému dojde 20. února v brněnském ImpactHubu, nese název „Lidé nejsou, tak co s tím?“. Zodpovědět by mělo zejména otázky, jak nejlépe motivovat stávající zaměstnance či jak si správně vybrat zaměstnance nového. Nejen na ně se pokusí odpovědět přední podnikatelé z regionu, mimo jiné senior partner společnosti Nespire Petr Sedláček, a odborníci z Marketingového institutu a Institutu Interní komunikace.

Lidé nejsou, tak co s tím

Setkání s názvem TakUkaž pořádá se svým týmem Tomáš Poucha, jenž má s podobnými akcemi mnoholeté zkušenosti. „Nemá smysl do firmy importovat obecné pravdy, protože ty často narazí na realitu a na to, že každá firma a každý kraj má svá specifika,“ tvrdí Poucha.

Vzhledem k tomu, že poptávka po výměně zkušeností bez marketingového balastu je i v dalších regionech, uvažuje Tomáš Poucha do budoucna o rozšíření podobného konceptu do dalších krajů v Česku.