Sbírka Srdce dětem probíhala ve spolupráci prodejen Lidl a obecně prospěšné společnosti Život dětem již posedmé. Zákazníci mohli do sbírky přispět libovolnou částkou nebo nákupem samolepky ve tvaru srdce v hodnotě 30 korun. Přispět se letos poprvé mohlo také pomocí online aplikace. Díky štědrosti zákazníků se tak podařilo vybrat rekordních 24 milionů korun. Do sbírky přispěli také zaměstnanci Lidlu, kterým patří rovněž velký dík.

Společnost Lidl poté tuto částku navýšila na celkových 25 milionů korun. Nejvyšší částkou přitom do sbírky přispěla prodejna ve Frýdku Místku v ulici Frýdlantská a to 281 782 korun.

„Když jsme s organizováním sbírky Srdce dětem začínali, předpokládali jsme, že bude úspěšná. V minulých letech jsme byli vždy mile překvapeni štědrostí zákazníků a výší příspěvků. Tento rok však výsledná částka vzbudila obrovské nadšení. “ komentuje Pavel Stratil, generální ředitel Lidl Česká republika. Takto výrazná podpora svědčí o tom, že projekt si za své sedmileté trvání získal naprostou důvěru našich zákazníků, kterým ze srdce děkujeme. "Velký dík patří také našim zaměstnancům za jejich přístup a pomoc při průběhu sbírky, dodal."

Šek na 25 milionů předal Pavel Stratil osobně ředitelce společnosti Život dětem o.p.s. Marii Křepelkové na charitativním koncertu v sobotu 9. na Staroměstském náměstí v Praze. Společnost Lidl Česká republika byla zároveň generálním partnerem této akce.

„Za předchozí šest let činil příspěvek od společnosti Lidl 76,5 milionů korun a díky tomu se podařilo pomoci než 1 500 dětí. Letos tato suma překročila neuvěřitelných 101 milionů korun. To je obrovské číslo. Děkujeme za ně!“ uvedla při slavnostním okamžiku Maria Křepelková, ředitelka společnosti Život dětem, o.p.s.