„Ideální to samozřejmě není, ale nechodím sem moc často, takže jednou či dvakrát se to dá vydržet. Změna k lepšímu je ale určitě vždy vítaná," řekla ve středu Rakovnickému deníku Marie Šedivá. Právě starý vyvolávací systém na odboru dopravy je v současné době modernizován a plně funkční by podle mluvčí rakovnické radnice Alidy Štulajterové měl být v pátek.

„Ve čtvrtek se systém ještě dodělával," podotkla mluvčí. Kromě modernizace současného systému se vedení rakovnické radnice rozhodlo systém rozšířit i o pokladny. Nově si tak žadatelé budou muset vytisknout lístek, když půjdou zaplatit poplatek.

„Je to především z toho důvodu, aby již nevznikaly mezi klienty spory o tom, kdo z nich stojí ve frontě delší dobu," řekl starosta města Zdeněk Nejdl a dodal: „Rádi bychom tak minimalizovali nespokojenost klientů a omezili situace, kdy museli naši referenti klientům vysvětlovat technické problémy. Věříme, že novější verzi systému ocení nejen samotní referenti odboru dopravy, ale zejména jejich klienti."