Sdělovací prostředky mnoha zahraničních médií nazvaly toto představení „senzací sezony“ či „revolucí ruského baletu“. Tanečníkům Státního mužského baletu ze Sankt Petěrsburgu se podařilo zkrotit své baletní špičky a dokázat, že pohyb může odrážet také vyšší hodnoty. Tedy ne pouze skvěle provedená „Odeta“, „Pachita“ či „Gisele“, ale také kompozice s filozofickým obsahem, jako například „Muž – jaký vlastně je“, přispěly ke skvělému úspěchu Mužského baletu.

Jejich představení navštěvují jak ctitelé baletního umění, tak lidé, kteří jsou jednoduše zvědavi na tuto ojedinělou podívanou. Po každém vystoupení, která již byla uvedena na celém světě, propukaly vášnivé spory mezi přívrženci a protivníky souboru. Jedno je jisté – podívaná, při které muži tančí na špičkách, v utažených korzetech a mušelínových sukních, přivede do varu všechny a všude. Rozhodně se nejedná o běžné baletní představení.

Přestože provedené klasickým způsobem, nepostrádá vystoupeníkomickéani poněkud kontroverzní prvky, to vše ovšem s použitím dokonalé baletní techniky příznačné pro ruskou baletní školu. Michajlovského soubor reprezentoval Rusko na mnoha mezinárodních festivalech, mj. na festivalu „Kodaň-96”, pořádaném UNESCO, a také na mezinárodním festivalu Hvězdy světového baletu.

Jedna z nejslavnějších tanečnic v historii světového baletu, Maja Plisecká, ocenila Michajlovského Odetu následujícími slovy: „Vždycky jsem si myslela, že Umírající labut‘ tančím nejlépe, musím však přiznat, že Michajlovský ji tančí lépe než já…“ V první části show bude uvedeno dílo Andreje Ivanova z USA s názvem “ Muž a…“, které je eklektickou kompilací rytmů a stylů od tanga až po break, v níž se mísí protichůdné lidské emoce.

Druhá část vystoupení sestává z velkolepé sestavy klasických úprav nejslavnějších světových baletních choreografií.