Soutěž je rozdělena do šesti kategorií a v každé kategorii jsou vyhlašovány tři ceny, z nichž první je vždy Cena ministra kultury. Kromě toho udílí své ceny také Svaz polygrafických podnikatelů, Sdružení českých umělců grafiků Hollar a TypoDesignClub. Památník národního písemnictví svou Cenou Arna Sáňky pamatuje na studenty výtvarných a polygrafických škol.

Do soutěže bylo letos zasláno celkem 217 publikací, z čehož 23 prací zaslali studenti.

V kategorii vědecké a odborné literatury získala první cenu kniha věnovaná architektuře Ulice na konci města, za niž byl oceněn český překladatel, editor a grafik Mirko Baum spolu s nakladatelem Karlem Kerlickým (Kant).

V kategorii krásné literatury na prvém místě zabodovala kniha folklorních textů sebraných Milošem Doležalem pod názvem Režná baba a vydaných nakladatelstvím Thyrsus v úpravě Luboše Drtiny.

V kategorii literatury pro děti a mládež se jako první umístila velmi úspěšná knížka výtvarníka Petra Nikla Záhádky z nakladatelství Meander Publishing. Mezi učebnicemi a tištěnými didaktickými pomůckami si Cenu ministra kultury odnesl Adamův deník (komiksový průvodce diabetem) autorů B. Neoralové,

Š. Průhové a L. Urbánka z nakladatelství Sanvitalia.

Z knih věnovaných výtvarnému umění byla nejúspěšnější publikace Emila Filly

Z holandských zápisníků, kterou uspořádal Tomáš Winter a vydala Národní galerie. A Národní galerie byla rovněž úspěšná v kategorii katalogů a neprodejných publikací. Zde totiž zvítězila s katalogem Wenceslaus Hollar od Aleny Volrábové.

Mezi studentskými pracemi si Cenu Arna Sáňky na prvém místě odnesla Kateřina Šachová z VŠUP za svou publikaci Sedmero receptů.

Cena Svazu polygrafických pracovníků připadla na prvém místě monografii František Foltýn od Hany Rousové, kterou pro Moravskou galerii v Brně a Arbor Vitae vytiskla tiskárna T. A. PRINT.

Cenu SČUG Hollar za ilustraci získal výtvarník Jan Chaloupek za svůj výtvarný doprovod Čínských pohádek Lucie Olivové, vydaných nakladatelstvím Vltavín. Tato kniha byla úspěšná dvojnásob, protože se zároveň umístila na třetím místě v kategorii krásné literatury.

Konečně cenu TypoDesignClubu za grafickou úpravu si odnesl Mirko Baum za knihu Ulice na konci města, která byla úspěšná už v kategorii odborné a vědecké literatury.