"Hele, tamhle je Spartak! Porsche! Jó, Tatra 803 to bylo zajímavý auto!" bavili se mezi sebou diváci. Někteří to znali z vlastní zkušenosti a mnozí je i řídili v dobách minulých, jiní zase ze zájmu a z vyprávění.

Vozy mnohdy doplňovali řidiči a majitelé historickými kostýmy. K nejobletovanějším patřily dva modely světoznámého Rolls-Royce, především ten starší z obou, Phantom z roku 1929, případně Simca, historické sanitky, nebo hasičská tatrovka. 

Požární dohled zajišťovali dobrovolní hasiči z ústeckého Střekova, stylově jeden z jejich vozů byla Škoda 1203. "Vše se odehrálo bez problémů, bezpečnostní potíže nebyly," okomentoval závod starosta hasičů, Antonín Bauer st.

"Zároveň jsme byli na kontrolním stanovišti jako dohled a například jsme pořádali recesistickou jízdu zručnosti, soutěže ve vrhu šipkou a podobně, na nichž soutěžící sbírali body. Byla to hezká akce, jako vždy," přiblížil Bauer.

"Máme tady toho požehnaně, přes sedmmdesát aut a padesát motocyklů, unikátní jsou například čtyři Böhmerlandy Czechie, přijela i vozidla k Olympii v Teplicích mimo soutěž," pochvaloval si Daniel Slapnička z VCC AMK Česká brána, ústeckého klubu, který závod pořádal.

"Máme plno a ani to nestíháme ukočírovat, ale problémy zatím nemáme, jen pár lidí přejelo kontrolu, nebo zabloudilo, ale to se dalo čekat," dodal Slapnička.

Vítězové rallye:

M1 Kategorie starší motocykly: Zdeněk Novotný, Děčín, Böhmerland 1930

M2 Kategorie mladší motocykly:  Ondřej Fischer, Ústí nad Labem, Jawa 350 (verze VB) 1975

A1 Kategorie starší automobily: Karel Kučera, Kladno, Opel Kapitän 1939

A2 Kategorie mladší automobily: Marek Čvančara, Ústí nad Labem, Škoda Octavia 1961 (absolutní vítěz)