Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Šoumen balil telefonující lidi do bublin. Rekord padl

Ústí nad Labem /FOTOGALERIE/ – Matěj Kodeš přitom překonal pražský výsledek o 2, pomohlo 343 Ústečanů.

8.11.2013
SDÍLEJ:

Roadshow Matěje Kodeše v obchodním centru Forum.Foto: DENÍK/Janni Vorlíček

Bubliny hranaté, plněné kouřem, maličké, obrovské, spousta bublin v obrovské bublině. Tak vypadala roadshow Matěje Kodeše v obchodním centru Forum. Padl při ní rekord v počtu lidí, telefonujících v mýdlové bublině. Těch Kodeš během hodiny do bubliny zahalil 343. Ústí tak překonalo Prahu.

Psali jsme: Padne rekord? Pojďme spolu telefonovat z mýdlové bubliny!

O pomocníky přitom neměl nouzi. Na pódium se po celou dobu show tlačil  hrozen dětí. Chytaly bubliny do rukou, nebo je nadšeně praskaly. V přestávkách mezi jednotlivými představeními pak Matěj Kodeš pozval děti i dospělé, aby si vytváření bublin vyzkoušeli.

Princip rekorduMatěj Kodeš musel během jedné hodiny do bubliny zabalit co nejvíce telefonujících lidí. Pražský rekord činil 341 telefonujících. V Ústí se mu za tuto dobu podařilo do bubliny schovat o dva víc, tedy celkem 343 lidí. 

Ukázal jim několik triků, například, jak za pomoci rukou vyfouknout čtyři bubliny najednou nebo jak navázat z bublinek řetěz a nést jej v ruce, případně jak průhledné kouličky chytnout a nerozbít je. „Je to super, jen mi to moc nejde," smála se dvanáctiletá Dominika. „To chci  umět!"Nejlepší číslo ovšem šoumen předvést nemohl kvůli bezpečnosti. Totiž hořící bublinu, z níž po zapálení vyšlehne metrový plamen.

Bublinové show se Kodeš věnuje od roku 2007. Směsi na bubliny si prý míchá sám a recept, který používá poprvé připravil před dvěma roky. „Lidé se mě ptají, kolik do toho dávám jaru, ale toho tam není ani kapka," prozradil.

Kdyby saponát použil, nikdy by s ním takové velké bubliny nevytvořil. Má prý své profesionální triky, které by nerad prozrazoval. „Dá se tím docela slušně uživit, pokud je člověk dobrý," dodal Kodeš.

Do Ústí nad Labem ji přivezla společnost ČEZ. Vybrala si totiž bublinu jako symbol kampaně, jež má představit nové mobilní tarify. „Symboliku bublin jsme si vybrali, jelikož jsou průhledné jako jednoduchá koncepce služeb Mobilu od ČEZ," vysvětlila mluvčí ČEZ pro Severní Čechy Soňa Holingerová.

Autor: Janni Vorlíček

Místo události:
8.11.2013 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Klíčové grémium ČSSD
AKTUALIZOVÁNO
11

Sobotkova vláda podá demisi ve středu. Během řádného zasedání

Jiří Hlavatý
4 11

Kalousek dostal svetr od končící Jermanové. Po Hlavatém chtěl pytel

DOTYK.CZ

Tak sladká je moje svoboda. Kajínek si nechal vyrobit svoje bonbony

Soudně usvědčený vrah, hrdina televizního dokumentárního seriálu a spisovatel Jiří Kajínek si dal jako pozornost pro své fanoušky vyrobit své vlastní bonbony. Jmenují se Kajínky a sponzorsky je vytvořil brněnský výrobce reklamních curovinek Premiera Sweet.

V Ostravě se chystá blokáda dopravy, první protest kvůli prodloužené Rudné

Lidem došla trpělivost a rozhodli se uskutečnit to, o čem na nedávném veřejném projednávání nekonečné stavby hrozili. Neplánují sice ještě pochodovat k domu architekta Richtára, který budování silnice I/11 brání. Zatarasí ulici 17. listopadu.

Sexistické prasátečko: anticenu získal vtip se souložícím párem na stole

/FOTOGALERIE/ Vítězný vtip, který ponižuje ženy. Anticenu Sexistické prasátečko organizace Nesehnutí letos získal facebookový příspěvek Free Radia, který označila za nepřijatelný naprostá většina hlasujících. „Dvaadevadesát procent lidí označlo za nepřijatelný obrázek souložícího páru na pracovním stole, který hlásal větu Cesta k úspěchu nemusí být složitá,“ popsala za organizátory Kristýna Pešáková.

Lucie Bílá: Je třeba se smát, nosit lidem radost

/VIDEO/ Třináct písní včetně dvou duetů (s písničkářkou Radůzou a s Honzou Toužimským z Arakainu) nabízí na svém novém vánočním albu Bílé Vánoce II. zpěvačka Lucie Bílá. Mnohé z nich zazní i na jejím prosincovém turné.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT