V době, kdy většina obchodníků nabízí různé slevy a podporuje tak nákupní šílenství, nabídl tento řetězec nejen s drogistickým zbožím svým zákazníkům pocit podílet se na něčem smysluplném. V pátek 29. listopadu se v prodejnách s logem dm, v rámci iniciativy Giving Friday, nakupovalo s cílem, aby byl obrat co nejvyšší. Pět procent z toho totiž má jít na podporu občanských aktivit směřujících mezi seniory a jejich vnoučata. A bylo znát, že na tento způsob charity a podpory zákazník slyší. Díky vstřícnosti vedení dm jsme mohli slíbit, že mezi 70 subjektů do českých a moravských okresů rozdělíme rovné dva milióny korun.
V některých okresech se přihlásil jediný zájemce o finanční dar ve výši 28 600 Kč, v jiných je přihlášených projektů více. A jak jsme slíbili, o jediném vítězi v každém okrese rozhodnete vy, čtenáři našeho webu.
Hlasovat můžete od 21. února do 1. března. Jak? Stačí si na mapě klinout na vámi zvolený kraj. Přejeme vám šťastnou ruku a vítěznému domovu od srdce blahopřejeme. Podmínky předání daru domluvíme již s ním.
VYHRAJTE DÁRKOVÝ BOXDěkujeme, že jste se rozhodli hlasovat pro projekt, který podle vás propojuje generace. Partner projektu připravil pro 15 z vás věcný dar v podobě oblíbeného dárkového boxu. Chcete-li se o tuto cenu ucházet, vyplňte tento formulář a správně odpovězte na uvedenou otázku.