Všechny internetové služby po celodenním výpadku se České poště podařilo obnovit po 22. hodině. Mohla za něj technická závada, nikoliv hackerský útok, informoval mluvčí České pošty Matyáš Vitík.

Výpadek postihl weby České pošty, služby Czech Pointu nebo Balíkovny, ale problémy se promítly i do nedostupnosti Portálu občana a dalších digitálních služeb státu. Nešlo také například na pobočkách koupit elektronickou dálniční známku nebo zaplatit doručovateli kartou.

Dopoledne nebylo podle Digitální a informační agentury (DIA) možné odesílat datové zprávy kvůli nedostupností serveru pro přidělování časových razítek. Systém datových zpráv provozuje Česká pošta. "Služby Czech Pointu byly nefunkční (nedostupné) pouze na pobočkách České pošty, kvůli poruše na straně pošty, na straně Czech Point problém nebyl zaznamenán," doplnila večer na síti X Digitální informační agentura.

Weby České pošty i Balíkovny byly okolo 22:30 podle zjištění ČTK v provozu.