Česká pošta začala písmenovou známku s psí slečnou Fifinkou nabízet na konci letošního dubna. Dosud prodala přes tři miliony známek. "Přes neustálé dotisky jsou samolepicí známky s Fifinkou téměř nedostatkovým zbožím," uvedla mluvčí Marta Selicharová.

Na řadu by měly přijít všechny postavičky z Čtyřlístku

Během času se podle Selicharové ukazuje, že užitečná inovace klasické známky je pro zákazníky důležitá, popularitě sešitků však jistě prospěl i motiv z dětského kultovního komiksu.

Známku navrhl autor Čtyřlístku Jaroslav Němeček, stejně jako grafický motiv na obálce prvního dne vydání a motiv na příležitostném razítku. Zakoupit či objednat lze pouze celý známkový sešitek s deseti známkami, a to za cenu 100 korun. Myšpulín vyšel v nákladu 200.000 sešitků. Pošta chce postupně nabídnout na známkách všechny postavičky z kresleného Čtyřlístku, tedy i zbývajícího Pinďu a Bobíka. Známka s Pinďou vyjde příští rok v únoru a s Bobíkem asi v květnu.