V pražské zoo byl pan Rybka po dlouhé době, k návštěvě jej inspirovala právě vnoučata, kterým velmi děkuje, protože nikdy v životě nic nevyhrál. O to víc je nadšený nejen z nevšedních zážitků v zoo, ale i ze spousty dárků.

Nejvíce rodinu potěšil bonus 

V dárkových taškách nechyběly suvenýry ze Zoo Praha, ale i od jejích partnerů (Komerční banka, O2, Bidfood, Mercedes, Mafra, Koh-I-Noor a Kofola). Nejvíce však rodinu potěšil bonus v podobě večerní prohlídky, díky které zažijí procházku po noční zoo a nahlédnutí do života zvířat po zavírací době. Celá rodina si pochvalovala i další připravený dárek, celoroční rodinnou vstupenku.

 „Opravdu nás to zaskočilo,“ uvádí pan Rybka, „nikdy v životě jsem nic nevyhrál a teď tohle! Pražské zoo moc fandím, před 15 lety jsem bojoval s povodní naproti v čističce jako její zaměstnanec a citlivě jsem prožíval tehdejší povodňové dění v zoologické zahradě“.

Letošní vysoké návštěvnosti přeje i hezké počasí

„Jsme rádi, že se naše zoo těší rostoucí oblibě," říká Miroslav Bobek, ředitel Zoo Praha. „Pouze v loňském roce jsme miliontého návštěvníka přivítali o pár dnů dřív než letos. I to poukazuje na skvělou návštěvnost. Příchod miliontého návštěvníka je pro nás malým svátkem a oceněním práce všech zaměstnanců a spolupracovníků Zoo Praha."

 V minulých letech dorazil návštěvník s tímto číslem do Zoo Praha vždy ke konci prázdnin či až během září nebo října. Letošní vysoké návštěvnosti přeje i hezké počasí, které během roku (a zejména prázdnin) panovalo.