Například TOP 09 uspořádá v úterý v podvečer koncert na vltavské náplavce v Praze, podél níž budou kotvit parníky s agenty TOP 009. Lídr SZ Ondřej Liška bude o den dříve jezdit po hlavním městě rikšou a vozit voliče. KDU-ČSL naplánovala na středu akci Jsme slunečnice, při níž chce na historicky významná místa v metropoli umístit květiny, které si zvolila za volební symbol.
Bombastické tečky
O zintenzivnění kampaně hovoří třeba zástupci ČSSD, ODS, hnutí ANO miliardáře Andreje Babiše nebo SPOZ. Zároveň ale říkají, že nějaké bombastické tečky předvolebního boje například v podobě koncertů nechystají. Boj se povede zejména o dosud nerozhodnuté voliče, kterých může být podle některých průzkumů až pětina.
„Budeme se snažit přesvědčit voliče, aby přišli volit sociální demokracii, protože jenom silná ČSSD dokáže prosadit ty věci, které má ve volebním programu," řekl mluvčí ČSSD Martin Ayrer. Detaily chce strana zveřejnit v neděli, už se ale objevily informace, že v „Oranžovém týdnu" pozmění hlavní heslo na sdělení, že fungující stát potřebuje silnou vládu. Závěrečný mítink chystá ČSSD, které průzkumy předpovídají volební vítězství, na čtvrtek do Brna.
TOP 09 nasadí v sobotu masivně do inzerce dopis lídra Karla Schwarzenberga voličům. „Myslíme si, že tento víkend je pro rozhodování nerozhodnutých voličů klíčový," řekl stranický volební manažer Jaroslav Poláček. Jedno z hlavních témat TOP 09 pro vrcholící kampaň prý bude o tom, že jedna vláda nynějšího prezidenta Miloše Zemana stačila.
Dopis ve schránce
Hnutí ANO se bude snažit v posledním týdnu vystupňovat svoji aktivitu například na sociálních sítích, řekla mluvčí Radka Burketová. Lidé prý také mohou očekávat ve schránce dopis, v němž je bude Babiš společně s hercem Martinem Stropnickým vyzývat, aby přišli k volbám.
Nové heslo „Střední třído, braň se" s uvedením dnů voleb 25. a 26. října už nasadila ODS, které průzkumy předpovídají poměrně značný propad. Podle mluvčího Jiřího Sochora taky visí víc billboardů s lídrem Miroslavou Němcovou jako premiérkou. V úterý odpoledne chce ODS zahájit na pražském Náměstí republiky aktivizační kampaň „96 hodin pro pravici – každá minuta se počítá". Strana vyzývá své podporovatele a příznivce, aby například vyvěšovali plakáty na svá okna, výlohy, vrata nebo ploty a podporovali ODS na sociálních sítích.
Žádnou zvláštní akci na poslední týden před volbami nechystá Strana práv občanů – zemanovci. Podle místopředsedy Vladimíra Kruliše chce SPOZ pouze „zintenzivnit kontaktní kampaň".