"Propagování naší strany a naší volební kampaně na sociálních sítích bude mít mnohem větší podporu než v předchozích volebních kampaních. Chceme využít všech moderních prostředků on-line komunikace. Je to velice efektivní a rychlá cesta k našim voličům. Zejména budeme využívat sociální síť facebook a twitter," sdělil ČTK mluvčí ČSSD Michal Kačírek. Potvrdil informace serveru Neovlivní.cz, že ČSSD nebude zadávat inzerci do Babišových médií. "Patří do Babišova koncernu, stejně jako politický projekt ANO, účastník těchto voleb," uvedl Kačírek.

"Z centrální kanceláře v nakladatelství Mafra neinzerujeme, rozpočet deset milionů určený na krajskou kampaň lze využít i v jiných médiích, navíc tato částka není určena pouze pro tisk či weby, takže s objemem, který není velký, problém nemáme," řekla mluvčí KDU-ČSL Petra Hrušová.

TOP 09 oslovila pro inzeráty v tištěných médiích nakladatelství Borgis, vydávající deník Právo, a nakladatelství Vltava Labe Média, tedy majitele Deníků. Poslední inzertní projekt TOP 09 běžel podle mluvčí Martiny Mackové v deníku Metro od začátku roku a skončil v červnu. "Internet a sociální média hrají v kampani TOP 09 prim nad tištěnou inzercí a nejen letos. TOP 09 využívá a vždy využívala moderní komunikační kanály, proto mají i v letošní kampani výraznější podíl," doplnila. TOP 09 letos také voliče oslovuje přes telefony a rozešle plachty s volební inzercí svým příznivcům k vyvěšení.

S tištěnou inzercí v nakladatelství Mafra nepočítá ani centrální linka kampaně ODS, potvrdila mluvčí strany Jana Havelková. Starostové a nezávislí centrálně inzerci do novin nedávali vůbec. "Ale jednotlivé kraje mají ohledně kampaně volné ruce - čili pokud by si zadaly krajské volební štáby STAN a partnerů nějaké inzeráty, tak je to čistě na nich," řekl mediální analytik STAN Jan Němec.