„Někteří lidé nejsou příliš nadšení a obtěžuje je, když jim voláme. Tento případ ale dokazuje, že vám váš operátor může doslova zachránit život," říká s úsměvem mladý muž.

Byl pátek 25. července a Dominik už měl poslední půlhodinu před koncem směny, když počítačový systém vytočil číslo, a spojil ho tak s dalším zákazníkem. Tentokrát ale hovor nepřijal člověk, ale promluvil na něj záznamník.

„Je běžné, že lidé nahrávají vzkaz, například když odjíždějí na dovolenou nebo si mění číslo. Hlas, co na mě promluvil, však byl ubrečený a patřil viditelně rozrušené ženě, která možná byla i lehce opilá.

Říkala: Ahoj, udělala jsem spoustu chyb a je mi to líto. Mějte se tady všichni pěkně. Pak už se ozval jen tón ohlašující možnost nahrát svůj záznam," popisuje operátor Dominik.

Nejprve si myslel, že si z něj akorát někdo vystřelil, když si ale nahrávku poslechl několikrát za sebou, došlo mu, že se o žádný vtip nejedná.

„Znělo to přesně jako z nějakého filmu. Svěřil jsem se kolegovi a předali jsme to našemu nadřízenému. Ten kontaktoval manažera a nahrávku předal pražským policistům, protože paní byla podle adresy uvedené v našem systému z Prahy," říká muž, který je v současné době na nemocenské.

Pro Dominika Böhma v ten den práce i celá věc skončila, ale podivná nahrávka ho nenechala o víkendu klidným a stále na ni myslel.

V pondělí už ho jeho vedoucí plácal uznale po rameni.

„Policie, která se po našem hlášení rozjela do místa bydliště zákaznice, našla v bytě ležet ženu středního věku, která měla vypito a spolykala nějaké prášky. Hned k ní tedy zavolali rychlou záchrannou službu a ona to naštěstí přežila," uzavírá své vyprávění operátor-zachránce Dominik Böhm.