Novou restauraci Lucky Chance Diner postaví francouzský luxusní módní dům Chanel v newyorském Brooklynu. Interiér v retro stylu odkazujícím na typické americké podniky zaplní známé parfémy.

Chanel svůj podnik pojal jako „diner“, neboli jako malou, neformální restauraci navrženou tak, aby připomínala upravený železniční jídelní vůz.

Flakony s ikonickými vůněmi

Luxusní jídelnu budou podle listu The Independent moci zájemci navštívit jen mezi osmým a desátým zářím v brooklynské čtvrti Williamsburg. Konkrétně se bude nacházet na adrese 225 Wythe Ave., kde v roce 1968 otevřel ikonický podnik Wythe Diner.

Zájemci si v chanelovské restauraci vyzkouší nejnovější vůni módního domu Chance Eau Fraîche. Vytvořil ji parfumér Olivier Pole s vizí „hlubší interpretace klasické květinově–jiskřivé vůně“. V prostoru laděném do pastelově růžové a zelené barvy budou vystaveny ikonické flakony s parfémy, s nimiž budou souznít jídelní boxy, držáky na ubrousky, hodiny s tradičním logem značky a další vybavení restaurace.

Omamný personalizovaný zážitek

Pořadatelé akce lákají zákazníky na interaktivní půl hodinový zážitek, který jim nabídne personalizovaný výběr vůně Chanel tak, aby člověku co nejlépe sedla. Co přesně však lidé v podniku zažijí, je zatím tajemstvím.

Parfém. Ilustrační foto.
Tajemství parfémů. Lze v nich najít opravdová překvapení, jako střelný prach

Portál The New York Post doplňuje, že v zadní místnosti luxusní jídelny si zájemci budou moct mimo jiné pořídit selfie s flakonem nového parfému v životní velikosti. Rovněž bude na místě připraven prodejní automat s možností vyhrát dárky a prodejní okénko, kde si budou moci dané parfémy pořídit. K zakoupení budou čtyři vůně včetně té nejnovější.

Vítají všechny

Jediné jídlo, které bude restaurace nabízet na venkovní zahrádce, je zmrzlina, malé pochutiny a nápoje. Ti, kdo budou mít o návštěvu luxusní jídelny zájem, si budou muset udělat rezervaci. Vypadá to ale, že již nyní je plně obsazeno. Na stránce události přesto pořadatelé zájemce informovali, že je jakýkoliv příchozí „z ulice“ vítán.

Podobný zážitek svým zákazníkům již dříve přinesly při svých propagačních akcích například značky Gucci, Ralph Lauren nebo Louis Vuitton.