Letadlo vysílalo elektronické vzkazy v noci z 18. na 19. května od 23:09 SELČ. První dva podle skenu záznamu, který list uveřejnil, hlásily, že motory fungují správně. Třetí vzkaz přišel 26 minut po půlnoci a ukázal zvýšení teploty okna u druhého pilota. Letadlo vysílalo další signály ještě tři minuty a pak zmizelo z radarů.

Na palubě airbusu při letu 804 bylo v době jeho pádu do Středozemního moře 66 lidí, všichni zahynuli.

Po trupu a hlavně po takzvaných černých skříňkách se záznamy o letu pátrá egyptská ponorka a francouzská hlídková loď a také plavidla a letadla z Británie, Kypru, Řecka a Spojených států.

Společnost EgyptAir oznámila, že si na pomoc při pátrání po záznamnících letu vezme dvě zahraniční společnosti, jednu francouzskou a jednu italskou. "Najali jsme jednu francouzskou a jednu italskou společnost k pátrání ve velkých hloubkách - až ve 3000 metrech ve Středozemním moři," řekl na tiskové konferenci šéf EgyptAir Safvat Muslim. Skříňky zatím nebyly lokalizovány.

Šéf egyptských vyšetřovatelů v úterý popřel zprávy, že ohledání pozůstatků obětí čtvrteční havárie letadla ukazuje na výbuch na palubě. O výbuchu psala egyptská a francouzská média s odvoláním na nejmenované experty.

Stroj podle francouzských vyšetřovatelů vyslal krátce před pádem sérii varovných signálů o kouři na palubě a dalších možných selháních počítačového systému. Z těchto signálů ale není patrné, co bylo příčinou kouře.