„Dobří lidé a zákaznický servis stále existují,“ ocenil na svém twitteru čin kapitána Matthewa Hoshora jeden z cestujících do Houstonu Sam Walker.

„Toto je také dobrá příležitost všem připomenout, že dopravní piloti a palubní personál jsou hodinoví zaměstnanci, kteří dostávají zaplaceno pouze, když je letadlo ve vzduchu. Takže se zabývají tímto nepořádkem a péčí o vás zadarmo,“ dodal.

„Je do skutečně dobrý chlapík. Jsme na něj velice pyšní,“ řekl deníku Houston Chronicle šéf Mesa Airlines Jonathan Ornstein. Podle Ornsteina je Hoshor také talentovaný pilot, který jako instruktor učí nové zaměstnance. „Jako šéfa společnosti mě to naplňuje pýchou. Vidět, že toto udělá náš zaměstnanec, mě prostě ohromuje,“ dodal.

Čin na twitteru ocenily i americké aerolinky United Airlines, pro které společnost Mesa Airlines pod značkou United Express tento let provozuje. Zda zaměstnavatel Hoshorovi také proplatí účet za objednané hamburgery, se zpráva nezmiňuje.