Pohoršení podle agentury DPA vyvolalo mimořádné balení, na němž je zobrazen bílý dres německého národního mužstva s černou číslovkou 88.

Firma Procter&Gamble se od úmyslu propagovat nacismus distancovala. Chtěla prý lákat na 83 obvyklých pracích dávek plus pět navíc zdarma, vysvětlila DPA mluvčí německé pobočky koncernu s tím, že akci vyvinul „multikulturní tým", který si neblahou souvislost neuvědomil.

„Můžete firmě vytknout, že je hloupá a naivní," připustila mluvčí. V pondělí ale výrobce distribuci sporných balení zastavil. „Nezpůsobilo nám to žádnou ekonomickou újmu," zdůraznila mluvčí.

Není známo, kolik balení bylo nešťastnou reklamou potištěno, ale údajně nešlo o velké množství.

Na internetu sklidila reklamní akce posměch a kritiku. Někteří poukázali i na podobnost slov Ariel a Áriec – podobně jako kdysi tvůrci satirického pořadu Česká soda ve známé a kontroverzní fiktivní reklamě.