Výtvor je trvalou zápůjčkou od už zesnulého umělce Martina Kippenbergera. Základ tvoří konstrukce dřevěných desek. Dole uprostřed se až dosud nacházel gumový žlábek s bílým flekem od vápna. Právě ten ale agilní uklízečka s typickou německou důsledností vydrhla, ačkoli byl nedílnou součástí díla.

„Takto to umělec nezamýšlel,“ konstatovala mluvčí porúrského města Dagmar Papajewská.

Uklízečky přitom absolvovaly podrobné školení, jak se o umělecká díla starat. „Je to přesně jako doma, kde rovněž platí: všechno pěkně uklidit, ale na pracovní stůl nesahat,“ řekla mluvčí města.

Umělecké instituce v Porýní už mají s příliš horlivými uklízečkami své zkušenosti. V roce 1986 se stal v Düsseldorfské akademii umění obětí úklidu Mastný kout, jehož autorem byl německý moderní umělec Joseph Beuys. Spolková země Severní Porýní-Vestfálsko tehdy škodu odhadla na 40 tisíc marek.