Podle informací Deníku nejde o zanedbatelný krok. Celé to vyjde na stovky tisíc korun. Dojít k tomu ale muselo. Koukalová minulou sezonu nezávodila, pozornost věnovala prezentaci svých zdravotních a osobních problémů. Český svaz biatlonu (ČSB) proto chystá změnu vizuální prezentace.

Hlavní marketingovou tváří nemůže být dřívější mistryně světa a vítězka Světového poháru. Veřejnost vnímá, že se Gabriela Koukalová s ČSB nerozešla vůbec v dobrém, a tudíž se s ní český tým může těžko dál chlubit. Například na polepu servisního kamionu. „Změnu prezentace momentálně opravdu připravujeme,“ potvrzuje prezident svazu Jiří Hamza. Vysvětluje i změnu nejen nutností aktualizace staré prezentace, ale i velmi důležitou zprávou pro celé biatlonové hnutí.
„Rozšiřuje se nám okruh partnerů, které chceme samozřejmě i touto formou prezentovat,“ těší Hamzu. Má být mezi nimi i nový generální partner ČSB. Toho však svaz zatím tají. Chystá se ho slavnostně představit před startem sezony. V partnerském poolu ale zůstává tradiční partner, společnost Hamé, která podporuje český biatlon už od roku 2013. Neodradily ji ani na povrch probublávající spory spojené s koncem kariéry Koukalové.
Kdo bude novou tváří českého biatlonu?
„Nechceme dělat arbitra mezi svazem a Gabrielou. Na spolupráci s ní budeme vzpomínat v dobrém. Budeme si ty časy pamatovat jako dobu úžasných úspěchů a pozitivních emocí, které Gábina i další biatlonisté přinášeli,“ vysvětluje tiskový mluvčí společnosti Petr Kopáček. „Spolupráce s českým biatlonem rozhodně nekončí. Naopak, pokračujeme v plném rozsahu dál. Se svazem máme smlouvu na další olympijský cyklus.“
S novou sezonou se připravuje změna prezentace za tradiční pomoci reprezentantů. Kdo bude novou tváří českého biatlonu? „Chystáme spuštění nové kampaně, kde budou hvězdami Veronika Vítková, Michal Krčmář a další členové reprezentace včetně mladých nadějí Markéty Davidové a Adama Václavíka,“ prozradil Kopáček.
